Sivut

perjantai 3. elokuuta 2012

Koruja tältä kesältä... jatkuu...

Minusta kesä alkaa oikeasti vasta kesäkuulta (ei toukokuulta, vaikka minulla olikin loma jo silloin). Ja vaikka siis olen ollut käytännössä koko kesän töissä, niin olen silti saanut tehtailtua melkomoisen määrän koruja... ehkä juuri siksi, että on ollut niin surkeat kelit, eikä ulkona ole viitsinyt kovin paljon oleskella. Koruja on tullut vaihtelevalla nopeudella, joskus yksi, joskus useampi koru illassa (tai yössä, kun se on mulle parasta koruilu aikaa kotosalla, saan olla aivan rauhassa... olen yökyöpeli!) Toisinaan ei synny mitään, mutta ainakin olen siivonnut ahkerasti niinä päivinä tuota "tehdastani". Lisäksi tänä kesänä olen hankkinut uusia toimivampia säilytysjärjestelmiä tuohon pikkuruiseen aarreluolaani :) Nyt se alkaa olla mieleiseni, viihtyisä ja toimiva... kaikille tavaroille löytyy käytännössä oma paikkansa ja kaikki on helposti saatavilla. Säilytystilaa voisi olla kuitenkin ehkä hiukan enemmän, ottaen huomioon minun ahkeran HAMSTRAAJA-luonteeni ;)... Ehkä minä vielä jonain päivänä hommaan lisää lokerikkoja ja siivoan niille tuohon hyllyille tilaakin!

Mutta asiaan siis... Elikäs tässäpäs tulisi nyt sitten koruja "OIKEALTA KESÄLTÄ"... jos tätä kesää voi millään muotoa kesäksi kutsua ;D 


"VIRTA"... Riipus kaunis akaatti (Helmetin kirppikseltä), jossa värien kulku saa aikaan mielikuvan virrasta. Kaulakorun helmien värit poimittu riipuksesta, lasia, kristallia ja kiviä.
Sateenkaarifluoriittia ja pieniä antiikkihopeanvärisiä sudenkorentohelmiä. Riipus on kanis hematiittisydän (ostettu Helmetin kirppikseltä).
"PALO"... Karneolia ja hopeoituja välihelmiä, riipuksen kivilaadusta ei tietoa (ostettu Helmetin kirppikseltä).
"MEREN RAKKAUS"... Lucite -pisara ja antiikkihopeanvärinen kala (molemmat hankittu Helmetin kirppikseltä), vaaleansinisiä simpukankuorihelmiä ja fasetoituja lasihelmiä
"MISS MARBLE"... :D Ohutta lenkkiketjua ja vaaleanpuna-ruskea -sävyisiä mamorinugetteja... TOSI PITKÄ, käytetään kaksinkerroin!
"UNELMA"...  Persikanväristä akaattia, makeanvedenhelmiä ja Lucitesydän (ostettu Helmetin kirppikseltä)
"MOUKARIT"... Pitkissä vintage lasihelmet (cream-pink) ja lyhyissä "lucitekristallit" (ostettu Helmetin kirppikseltä)
Antiikkimessingin väristä korumetallia ja violetit 10mm akaatit
Antiikkimessingin väristä korumetallia ja vihreät 10mm Intian akaatit
"KAAKAO-KYYNEL"... Ruskeat lucite-pisarat (ostettu Helmetin kirppikseltä) ja hopeanväristä korumetallia
"MOUKARIT"... Cloissone-helmiä
"PALO" -korvikset... Karneolia ja hopeoitua metallia
"KRISTALLISIIVET"... Svarowskin kristalliperhoset (rose) ja hopeoituja filigree-helmiä
Simpukankuorirenkaat ja vuorikristallia... Nämä toimii aina :)
"MOUKARIT"... Valkoiset simpukankuoripallerot
Kaksikerroksinen rannerengas (MemoryWire), jossa turkooseja sävyjä, lasia, kissansilmälasia ja akaatteja.
"MAAILMA"... Jaspisneliöitä ja hopeanvärisiä korumetalleja
Juu, tällaisia kesällä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti